Re: Re: Další živá miniLa :-

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červen 19 22:27:22 CEST 2007

Popravde asi nikde, je to projekt Milana Kostomlatskeho, ktery jeksi ze zdravotnich duvodu nefunguje, myslim MK nikoliv miniLA.
Sam jsem si u MK miniLA s dalsimy vecmi objednal a hlavne ZAPLATIL pocatkem roku 2006, od te doby marne cekam na dodani, vraceni zaplacene castky nebo proste jen na jakoukoliv rakci na nekterou z urgenci.
Vim, ze zdaleka nejsem sam a az dosud jsem se snazil mit maximalni pochopeni, ale ....

P.N.

Mam dojem,ze delat mrtveho brouka je zkratka cesky narodni sport....