činitel zkrácení 50ohm semirigidu...?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Červen 19 17:01:27 CEST 2007

Vnější průměr je 3,6mm,  průměr dielektrika ( plny teflon) je 3mm a
průměr žíly  je 0,9mm .  Prvni co bylo jsem si zmeril suplerou ten
kousek, jestli to nahodou neni prumer/prumer. Nebyl.......... :-(
Gogl na to cislo nic nenasel, tak jsem hodil dotaz sem.
Az Danhard  potvrdil moji domenku ( tech 0,7 ) . To cislo jsem sem
zamerne nedal, aby nekdo nespekuloval, ze cinitel je nejake to cislo.
Potreboval jsem to potrvrdit nezavile, coz se diky tomu jedinemu
prispevku stalo.
Takze jeste jednou díky. Jinak tech 0,7 sedi  smycka je uz hotova, CSV
je OK maka to a tim to povazuji za ukoncene.