RE: činitel zkrácení 50ohm semirigidu...?

Jan.Kuba Jan.Kuba@seznam.cz
Úterý Červen 19 13:40:43 CEST 2007

> Od:  <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
> Předmět: RE: činitel zkrácení 50ohm semirigidu...?
> Datum: 19.6.2007 12:15:31
> Ne jste na omylu.

Ten příspěvek, na který jste reagoval není přímo ode mne - původního tazatele.  Nicméně se s tím příspěvkem shoduji....

Několik lidí Vám tu popsalo podle jejich nejlepšího vědomí
> optimální způsob jak se dostat k výsledku. Že Vám to nevyhovuje je Váš problém.

Já ale nenapsal, že mi to nevyhovuje, jen prostě ta možnost laborování je momentálně pro mě irelevantní.
Proto jsem chtěl od někoho přímo číslo   a ne hrušky.... :-(

> Že chcete dělat poměrně odbornou záležitost s nulovým vybavením, naivně se
> domníváte že se doberete nějakého výsledku a ani nemáte kus materiálu na pokusy
> to je také Váš problém.
No tak na symetrizační smyčku si opravdu troufnu i bez vybavení. Jsou věci, které se dají poměrně přesně spočítat, když máte všechny podklady..... :-(

 Semirigid je pouze označení celé skupiny koaxiálních
> kabelů přičemž dielektrikum může být různé.
Co já vím tak semirigid používá pouze dva typy dielektrik - teflon a "nějaký druh "pěnového" teflonu. Já mám tel pravý plný.
Pro ten existuje jen jeden činitel zkrácení.
Nikdo Vám při tak neurčitém dotazu
> nedá lepší odpověď než jste dostal.
Tak to jsem viděl ........:-(

Pokud napíšete typ a nejlépe i výrobce toho
> semirigidu, možná někdo bude vědět. Ale to už byste jistě dokázal najít sám.
> Takže jsme opět tam kde jsme byli.

Nejsme - příště budu dotaz lépe formulovat a rovnou napíšu, že sháním jen a pouze to numero a že nic jiného ( ani postupy jak ho nalézt, nebo mapy do prodejny kde mají datasheet ) nechci, s tím, že to nechci dvakrát podtrhnu. V podstatě je moje chyba, že jsem nezdůraznil, že u sebe momentálně nemám laboratorní vybavení.