Secure Digital (SD) Card nebo MMC ?

Peter A. max13@atlas.sk
Úterý Červen 19 02:42:23 CEST 2007

Trosku oprasim info co tu pisete.
Uz nejaky ten piatok sa predavaju karty MMCplus ktore su kompatibilne s
MMC . Ich rozdiel je ze uz umoznoju kopirovanie aj cez 8bit interface
(SD ma len 4 bit) a maximalny clk je okolo 50 MHz. Hlavne nehrozia
problemy ako napriklad kompatibilita SD/SDHC. K dispozicii sa daju bezne
kupit verzie 4GB ktore ficia ako maju.

Dnes by som siel asi do MMCplus. Jednak ze su lacnejsie a hlavne je to
slusne rychle a je dost citaciek co to podporuje na plnej rychlosti.
Predpokladam ze aj spominany fotak s tym bude moct inteligentne
pracovat. Stare mmc karty  (1bit) mali inteface obmedzeny na cca 2.5
MB/s. Viac ste proste cez to nemohli pretlacit.

Dalsim dovodom je politika sandisku v licencovani SD vs licencovanie
MMCplus. Ale to je uz asi pre koncoveho uzivatela nepodstatna
banalita.Ja pre dobry pocit odporucim MMCplus :)