rozdvojeni RE: RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Červen 18 16:13:21 CEST 2007

Ja to takhle presne provozuju, bud mam  v jedne te zastrcce rozdvojky
pichnutej telefon a v druhej ethernet, nebo dva nezavisle ethernety -
proste v UTP kabelu mam 2x2 pary pro jeden ethernet a 2x2 pro druhy. Tu
rozdvojku jsem otevrel - jde to pomoci zatlaceni dvou  zapadek po
strane, a pro 2x2 ethernet upravil, aby "vystup" dodrzoval vzdy 1,2 +
3,6.  Jde to vytazenim dotykovych kontaktu z konektoru, zatlacenim
zpatky prislusnych spravnych a ohnutim zpet do drazky....
Protelefon v soubehu s ethernetem je to jedno - a do zasuvky - rozdvojky
jde normalne zasunout 6 pin RJ od telefonu.
Jo kdyby byl zajem, mam tyhle rozdvojky za peknou cenu!!!!