Napajeni DVD prehravace v aute

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Červen 18 11:39:41 CEST 2007

tak ono se ruznych MP4 prehravatek s fleškou dela hafo  ... a budou mit
nejspise i nejaky ten video out,tak tudy by mozna vedla jednoducha cesta.
Jinak kolega ma v aute na strope pridelany DVDprehravac - takova ta placka
jak se z ni vyklapne displej no a kdyz vozi dite - tam mu da DVD a sluchatka
a ma pokoj :-) ale uz se videl i zabudovanyho Plejstejšna ...

DJ
----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <duffa@inmail.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 18, 2007 11:30 AM
Subject: RE: Napajeni DVD prehravace v aute

Tak mi to zatim resime mobilama, mam 1GB kartu, tak tam stabilne par filmu
mam, a zena ma sice jenom 40MB interni pameti, ale holka je zas docela mala
tak ji nevadi ze tech asi 5 vecernicku jede porad dokola. Je to docela
sranda jak tam vzadu sedi a cumi na ty mobily... :-) Ale ten displej je maly
a navic se u toho ruzne hrbi. Skoda ze ten mobil nema AV vystup... :-)

Dusan Dolezal