Napajeni DVD prehravace v aute

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Červen 18 10:29:24 CEST 2007

jeste dalsi vec je,ze stolní DVD prehravace nebudou mit zadny antishock
takze vam to mozna bude v aute blbnout (nase cesty nic moc a dalnice jako
struhadlo ) ....

DJ

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 18, 2007 10:17 AM
Subject: Re: Napajeni DVD prehravace v aute

To se IMHO liší kus od kusu, ale není problém udělat si případně
step-up, pokud by tam bylo někde vyšší napětí než 12V, ne?

(BTW ten přenosnej DVD přehrávač bych nekupoval, to už vyjde cenově
nastejno starší notebook s DVD mechanikou a přitom to nebude
jednoučelový zařízení).

Jo a nakonec - jsou i DVD přehrávače ve tvaru autorádia:

http://www.aukro.cz/item204843286_autoradio_s_dvd_mp3_jpeg_.html

P.K.