Nízkošumové NF tranzistory ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červen 17 21:41:34 CEST 2007

Zdravím,
  ano, ano, vystihl jste to přesně. Kromě jiného jde právě o mikrofonní vstupy
0.5mV/200 Ohm a dále pro magnetodynamickou přenosku.
  Ten FET mne taky napadl. V Mono 50 se o žádné přizpůsobení nesnažili - prostě
  přivedli signál přes 15 nF koďan na mřížku triody, která měla udělané předpětí
na odporu 10M do země. V dokumentaci tvrdí 3 mV/20kOhm, ale netuším, jak by
tenhle obvod mohl tak malou impedanci :-). A přes názory, že elektronka taky
šumí, to šumí podstatně méně (fakt je dominantní složkou hluku brum, ne šum,
ačkoliv úrovňově to zhruba odpovídá tomu tranzistorovému vstupu.
  Takže díky za tyto informace, jsou velmi hodnotné. Zapojení hodlám víceméně
ponechat, nějakou zpětnou vazbu tam taky mají, tak uvidíme.
    S pozdravem Pavel Troller