Nízkošumové NF tranzistory ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červen 17 21:33:32 CEST 2007

Jasně,
  ten Sonet - to jsem se nechal vyhecovat :-). Standardně jsem jezdil na B43
na 19.06, ale tam se zase projevoval problém s prokopírováním basů, dokonce
i na profi "tlustých" páskách, kterých jsem měl z ČRo zásobu (tuším BASF
SP 65 LH-L, jinak byly opravdu vynikající). Ikdyž si teď uvědomuji, že
u nich už to nebylo prokopírování, ale přeslech basů z protiběžných stop. Inu,
na půlstopý záznam jsem neměl finance :-). Měl jsem na magneťáku "profi"
úpravu - trimry předmagnetizace a záznamového proudu byly vyvedeny na panel -
a před každým záznamem jsem šteloval :-))). Záznamový proud jsem nastavoval
vždy menší než předepsaný, sice mi klesalo SNR, ale právě jsem se snažil
o potlačení harmonického zkreslení i SID. Tehdy se nastavovalo na 5% zkreslení
při 1kHz, já to ladil na 2.5, na té 19ce to nebyla zase tak velká změna. Možná
i díky tomu i dnes, po třeba 25 letech, ty pásky dají velmi dobrý zvuk.

  S pozdravem Pavel Troller