Re: Nízkošumové NF tranzistory ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červen 17 19:59:46 CEST 2007

 17.6.2007, 19:52:05
Ze ti tri blazni (B+B+S) vubec vymysleli nejakej tranzistor, kdyz mely
ty dokonale elektronky, co vubec nesumi, maji neomezenou sirku pasma,
ba ini tu dabelskou zpetnou vazbu nepotrebuji.
Zive si predstavuji, ze i tento prispevek  by se mi psal az o 217.62% lepe a
radostnej kdyby muj Athlon nebyl poskladan z nejakych fuj-tranzistoru
ale z dokonalych elektronek. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz