Nízkošumové NF tranzistory ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Červen 17 14:05:18 CEST 2007

> BC550, BC560 budou na vas ucel stacit.
> Kdyz ma ale neco sumove cislo 10dB, tak to jen zmenou aktivnich prvku
> vylepsit o 20dB jaksi nejde.
>
> Danhard

To jiste ne :-). Ono slo o sumu ruznych opatreni, mimo jine jsem psal o
usmerneni zhaveni, dale bude provedeno posileni filtrace, zlepseno
zemneni (ikdyz v originalni konstrukci je zemni plan proeveden docela
dobre), takze ta vymena vstupnich tranzistoru je jen jednim z vice
opatreni. Kazdopadne mohu porovnavat s Mono50, ktera ma na vstupu
misto dvou tranzistoru dvojitou triodu, a tam pri "vyhuleni" mikrofonniho
vstupu clovek slysi jen brum. Zde slysim sum jako z Niagary :-). Tak
doufam, ze s tim neco udelat preci jen pujde :-).
     S pozdravem Pavel Troller