BitchMouse

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Červen 17 11:19:39 CEST 2007

Jo UPC , CS link a SlovakLink jely docasne na tzv. Oposkach. Cely CW slo
emulovat, Oposka byla jednim z mnoha nastroju, na kterych to slo. Neslo
ale o klon jako takovy, ale o vyuziti znameho CW alga a klicu, ktere se
daly z originalni karty cybou biosu karty vycist. UPC ale preslo na
bios5  ( a zmenily klice ) a uz to nejde. Nakonec CW jako takove je
prolomeno, ale soucasne karty jsou dobre zabezpecene proti vycteni
dekodovaciho klice, takze je to vlastne k nicemu.

Zkuste za tim jistym clovekem zajit, at Vam zas udela do te karty "klon"
soucasne UPC :-)