ISP programování ATMEGA

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Červen 17 10:55:23 CEST 2007

Tohle celkem častá chyba. Stačí připojit na pin XTAL1 nějaký externí
hodinový signál o frekvenci 100 kHz - 4 MHz (jak kdy, záleží na
nastavení konfiguračních bitů). A až se ATMega probere tak jí nastavit
znova správné konfigurační bity. Také upozorňuji, že přes ISP NElze
vypnout SPIEN bit (povolení/zakázání programován přes ISP). Taky bacha
že 1 a 0 není to samé jako enable/disable a to samý jako
zaškrtnuto/nezaškrtnuto v PonnyProg.

Myslím, že externí krystal je vše odškrtnuto, ale 100% jistý si nejsem
(protože 1 podle datasheetu je odškrtnuto podle Ponny (jako prázdný
čtvereček bez fajfky)).