MECH: tjuning co_cka invertorem ??

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Neděle Červen 17 09:49:28 CEST 2007

Dobry den,
mam takove tuseni, ze MIG potrebuje napetovy zdroj a proud je urcen
rychlosti posuvu dratu, ale pro MMA se pouziva zdroj s omezenim proudu.
Invertory co umi MIG, na to maji prepinac. Tezko rict co to udela kdyz se to
prehodi. Tak nejak jsem to kdysi videl u Millera na webu, doporucuju se tam
podivat, je tam spousta informaci o svareni.

Ales Chlubny

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Saturday, June 16, 2007 11:23 PM
To: HW-news
Subject: MECH: tjuning co_cka invertorem ??

dobrou skoro pulnoc :-)
ted jsem potreboval neco "profi zavarit" a pujcil jsem si na to co_cko,
levny, nejaky sgs 170 atd. vubec me to to nenadchlo. jeste jsem zkusil u
kamose nejakou znackovou ceboru, a taky nic moc. prskato a je to proti
mojemu invertoru strasne pomaly.
napadlo me u toho levnyho ce_ocka utrhnou kabely a pripojit jako zdroj
proudu ten muj invertor ????
mate nekdo nejakou "predtuchu" jak to dopadne ??
ze musim vsechno koupeny "poladit" jsem si uz zvyknul :-).
tomik.