Anteny

aze azehw@volny.cz
Sobota Červen 16 14:31:08 CEST 2007

Dospěl jsem na KV k H1000 Belden, RG213 na propojky a pak na VKV až něco
pořídím tak asi AIRCOM Plus. Našel jsem ještě nějaký RLF10, 3,2dB/100MHz, o
něco míń než H1000.
AZE

----- Original Message -----
From: "OK1UGA" <ok1uga@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 15, 2007 7:49 PM
Subject: Re: Anteny

RG58 je tkanička, kterou je možné použít maximálně tak na krátké
propojky na KV. Na KV je použitelný kabel RG213, Na VKV se nejčastěji
používají H1000, Aircom + a podobné. I tyto kabely mají značný útlum ale
jejich cena je ještě snesitelná. Lepší kabely pak stojí přes 200kč/m a
konektory na ně přes 2000kč což už je málokdo schopen akceptovat. Na
propojky na VKV je pak dobrý Aircell.
Ty dražší kabely jsou nutné z jednoduchého důvodu. Kvalita odpovídá
ceně. Když si na VKV dáte 20m RG213, budete hluchý jak poleno a půlku
výkonu spálíte v kabelu.

Martin