RJ45 licna kabel, ktery konektor na ktery

Mates kmates@iol.cz
Sobota Červen 16 07:42:00 CEST 2007

Podle vyjadreni pracovniku firmy co se vyrobou kabelu zabyva ve velkem
drat 3 zuby licna 2 zuby. Zduvodneni (jak jsem koupil) - 3 zuby lepe
"obkroci" drat. No nevim. Kadopadne pouziti "opacnych" konektoru neni
ani na velmi kvalitnim meraku zjistitelne (v mezich puvodni definice 5e,
lepsi kabel jem zatim nezkousel ale pokusim se par  m "sestkoveho"
kabelu sehnat a odmerim to).
mates