RE: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu. STOP

Pátek Červen 15 15:53:21 CEST 2007

Vážení pánové velmi děkuji všem za příspěvky.
Zákazník ode mně dostal jakousi informaci, jejímž jádrem je to, že nic hotového není na krámě, vše sebou nese více nebo méně experimentů a tedy času a peněz. Každopádně díky vám se tady shromáždilo několik velmi inspirativních principů. Třeba se něco z toho podaří realizovat.
Ještě jednou děkuji.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kral
Sent: Thursday, June 14, 2007 6:45 PM
To: HW-news
Subject: RE: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.

Zatim jeste nikdo nezminil GPS. Pro a proti uz bude vedet sam.

JK

	Ale u toho RFID čipu je nutno dodržet nějakou snímací vzdálenost v řádu centimetrů - u pětimetrových vrat a metrového vozíku dost těžko proveditelné. Chtít po řidiči aby se přihlašoval je zcela iluzorní - systém je namířen proti němu.
	Dále je nutné vypracovat SW který bude evidovat vozíky vně a uvnitř a bude v čase více méně reálném obsluhovat všechny vstupní body.

	L. Kručinský

	Asi nejjednodussi a i nejlevnejsi mi prijde RFID chip a to i pro pripad, kdy je voziku vice. Indukcni smycka neni spatna, ale hala, jak jsem pochopil je velka a muze byt problem.
	Jindra Polivka