Anteny

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 15 14:39:51 CEST 2007

Zatím tady mám nataženou (přes sousedy, nevím jak dlouho...) 41m Windom FD4
(80-40-20-10), ale na 10m nic moc. Chystám se dát na střechu CP-6. Na VKV
zatím nemám nic. Jaký doporučujete kabel? Na KV asi stačí RG58, ale na VKV?
RG213? Není lepší něco s pěnovým dielektrikem? Proč se všude doporučují jen
ty drahé s plným PE nebo se vzduch. komůrkami?
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hamouz" <hamouz@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 15, 2007 2:08 PM
Subject: Re: Anteny

a> Nemám velký pozemek ani tady kolem nejsou vhodné objekty pro dlouhé
antény,
a> tak pátrám po informacích, co by se dalo nabastlit na střechu....

Na KV bych šel spíš do vertikálu, byť to není směrovka.

a> Co na VKV, tedy 2m a 70cm?

Podle požadavků, na FM provoz stačí GP.
Ve složitých podmínkách se osvědčila třeba GW4CQT (Quad yagi).

Tomáš

a> Mimochodem, neleží někomu v šuplíku volně pohozený zahálející SSB filtr
a> YK-88S nebo něco takového (INRAD)? Než jej objednám v GESu...

a> AZE

a> ----- Original Message -----
a> From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
a> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
a> Sent: Friday, June 15, 2007 12:17 PM
a> Subject: Re: Anteny

a> Delal jsem leta jako profik. Do teto anteny bych nesel.
a> Jindra Polivka

a> Je tady nějaký expert přes KV a VKV antény? (vím, že je...) Máte někdo
a> vícepásmovou KV směrovku?
a> Znáte někdo tuto:
a>
http://www.ges.cz/?ipp=12&lang=cz&cur=CZK&or=sort&page=index&of=1&gcat=YaC000&PHPSESSID=d932583ac4068f66ed0b3677101414db&inc=detail&gesid=GES08901809