Anteny

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červen 15 14:11:39 CEST 2007

Bohuzel tu nemohu jit do podrobmosti.
Kompromisni antena je vzdy kompromis a s tim je nutne pocitat.
Pouzil bych ji na vyssi pasma a na KV bych pouzil drat a pripadne Quad.
Pocitam, ze KV Yagi asi nebude unosna.
Pokud tema rozvedeme, tak na soukromy mail.
Jindra Polivka

> Delal jsem leta jako profik. Do teto anteny bych nesel.
> Jindra Polivka

Zajímalo by mě Vaše vysvětlení. Je jasné, že antena je zkrácená, zvláště na
spodních KV pásmech to bude fungovat velmi bídně.
Na 20 metrech a výše, kde je délka anteny řádově srovnatelná s lambda/2, by
podle mého názoru měla fungovat srovnatelně s půlvlnným dipólem.

73, Vojta OK1IAK
2331 (20070615) __________

http://www.nod32.cz