krokovy motor

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 15 13:30:50 CEST 2007

Na 8b casovac myslim muzete zapomenout - mam na to tabulku s 16b
rozlisenim a i tak to je tak zhruba do 12kHz - to ale strilim z hlavy -
i kdyz se zda ze to sedi - 200 kroku s half stepem a 30orps by sedelo na
tech 12kHz - stejne se to pak preplo na deleni 1/4 a maximalka byla 15rps.

Ja nevim cim to budite? hrozne zalezi na tom aby se vinuti rychle budilo
a proud vinutim sledoval co nejpresneji sinus. krivku hlavne v
okamzicich kdy se vinuti musi odbuzovat a krivka se na zadni strane
nevytahovala.

Nicmene tohle popisuju spis klasicke krokace. Ten motor z HDD bych resil
spis nejakym zavesem.

Radek Vicek