dotaz meteo

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 15 10:52:03 CEST 2007

Trosku odbocim na jinou konstrukci:

jelikoz se mi ten "klapacek" moc nelibi premyslim jak na to

napadlo me pouzit nejaky bud tenzometr, kterym bych bud meril hmotnost
vody s tim, ze zatim nevim jak to rychle a spolehlive vypustit

nebo piezoelement kde bych meril jen dopady kapek - je ted otazkou zda
bych z poctu a intenzity pulzu dokazal spocitat uhrn srazek

nedelal nekdo neco podobneho? hlavne to vyhodnoceni z toho piezoelementu
- bylo by to velmi elegantni bez pohyblivych soucasti

Radek Vicek