dotaz meteo

Libor libor@netron.cz
Pátek Červen 15 10:41:00 CEST 2007

Je to srazkomer TX11 od domaci meteostanice ws3600. (pokud podivate na
web fotek je tam hafo, jedna se o obdelnikovou plochu s trychtyrkem kde
uvnitr je clunek.
prave ze mezi caserm jedotlivych impulsu zalezi.
vyrobce udava krok 0.520 mm, pravdepodobne na jedno preklopeni.
akorat mi nesedelo to ze pokazde kdyz nacvakam cca 20 preklopeni tak to
da na displayi jiny vysledek ;-)

LK