[OT] klimatizace do baraku

azehw azehw@volny.cz
Čtvrtek Červen 14 23:15:56 CEST 2007

vše. PB se smíchá s chladivem, ale ničemu to nevadí, protože i PB se jako
chladivo používá. Jak prosté, milý Watsone.....
AZE

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <buchta@compelson.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 14, 2007 8:37 PM
Subject: RE: [OT] klimatizace do baraku

Tak co jsem patral, tak potrubi není soucasti klimy, takze se situace
komplikuje. Proste to vypada na takovej ranec, co jsem volal par
servismanum fakt za zapojeni s pripravenou konzoli a dirou min. 5 litru
:-(, ze bud si poridim vercajk na klimy (podobne jako u auta, uz se
nekolikrat vyplatilo ;-) ) nebo self installation klimu, ale ta stoji 2x
tolik, nebo kdyz se to vezme navic totez co ten vercajk (vyvevu jsem
nasel za necele 4 bez DPH, nejaka sroubeni, manometr mam,
hadice...)Potrubi v metrazi neni nijak drahe. Uvidime, no...