[OT] klimatizace do baraku

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červen 14 22:43:13 CEST 2007

On Thu, 14 Jun 2007, Jaroslav Buchta wrote:

> Tak ted nevim, zil jsem v domeni, ze byva pribaleno nejake zakladni
> potrubi, aby se to dalo aspon smontovat vlastnimi silami, ale byl jsem
> se podivat na tu v OBI, tam me pani vyvedla z omylu, furt mlela jen ze
> to musi instalovat odborna firma.... Jak to teda je?
> Vetsinou/nekdy/nikdy soucasti dodavky (ono to potrubi stoji par stovek,
> ale zas ho maji jen nekde...)

Ja jsem u te sve klimy mel 5m potrubi v cene. Co se tyce instalace
doporucovali odbornou firmu ktera to pry cca za 5kKc udela (ale pochybuju
ze by v cene byly zlaby a konzole). Nicmene po urcitem vyjednavani
prohlasili ze o zaruku neprijdu ani kdyz si to udelam sam. A jak uz
tu nekdo poznamenal - neni nad to nepustit si remeslniky do baraku..

> S tim topenim me to taky zajima, kvuli tomu to vlastne chci tak ze 60%,
> kdyz je takhle v lete vecer chladno, dejme tomu do venkovnich 10stC, tak
> by se zamrzanim nemusel byt problem, ne? Topny faktor vychazi co jsem
> koukal kolem 3+, ale netusim za jakych podminek?

Topi to pekne ale to vite - ten bezici vetrak - radiator je proste lepsi.
Mimochodem - kdyz je venku zima tak obcas v ni neco cvaka a wattmetr
ukazuje odber az 30W. Mam pocit ze to nahriva kompresor aby v nem nezatuhl
olej, takze kdyz je venku zima tak to vytahuju ze zasuvky... Stejne pak
vetram oknem.

S pozdravem