dotaz meteo

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Čtvrtek Červen 14 22:04:04 CEST 2007

Moc vic uz asi neporadim. Asi bych to resil tabulkou ve ktere budou
nasobici konstanty pro ruzne casy mezi jednotlivymi impusly. Pro cas
kratsi nez 0.3s napr. 1.15, pro cas do 0.9s 1.1, do 2.7s 1.05 nebo
nejak podobne. Hodnoty budou asi zavisle na konkretnim provedeni
srazkomeru. Nejjednodussi asi bude nechat do srazkomeru tect vodu
zmerenym konstantnim proudem a pocitat impusly pri ruznych prutocich.
  Novalex