dotaz meteo

pyrin pyrin@volny.cz
Čtvrtek Červen 14 20:23:36 CEST 2007

pyrin

----- Original Message -----
From: ""Ing. Libor Konečný"" <support@mikrovlny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 14, 2007 6:30 PM
Subject: dotaz meteo

Zdravim konferenci
Mam opet blby dotaz.
Jak prepoctu mnozstvi srazek pokud  znam jen plochu srazkomeru
(ctvercova plocha) , vystupem je tik z jazyzkoveho rele pri preklopeni
kyvadlla.
Muzete mi napsat presny postup vypoctu.
Co se pocita?
Srazky za hodku ....jak ?
Celkovy uhrn , jak ?

Mam domaci meteostanici a jeji vysledky me znepokojuji, pokud poreklopim
jednou ukaze to 0,5 mm, tento udaj kdyz na to nesaham mi nezmizi ani po
tydnu ;-) takze pocita asi uhrn za mesic nebo rok ;-)
Dale jsem zkousel preklopit manualne kyvadlo a pri 20 preklopenich to
pokazde ukazuje jinak, jako by zalezelo na casech preklopeni.
Kdyz preklopim 40 krat tak nikdy nedostanu dvojnasobek srazek...

Kde je chyba.

Mockrat diky
L:K