Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Červen 14 14:43:29 CEST 2007

Zdravím znovu,
  krátce při odeslání předchozího příspěvku mi došlo, že aby se definitivně vyřešil problém "čepice", musí být řešení inverzní: nějaká veličina, kterou chci detekovat, musí být přítomna VNĚ haly a nepřítomná uvnitř. Nepřítomnost = pomalá jízda.
  Takže dotaz a návrh: Jak daleko od haly budou vozíky jezdit ? Napadá mne pokrýt nějakým signálem naopak vnější prostor kolem haly
a zajistit, aby se signál nedostal do haly. Pokud půjde o nějaký vysílač v pásmu stovek MHz/jednotek GHz, např. v nějakém tom ISM pásmu, myslím, že by šlo nastavit, aby venku signál byl, ale dovnitř do haly pokud možno nepronikl.
  Další výhodou je, že při poruše signalizačního zařízení (vysílače) bude defaultem bezpečnější stav (pomalá jízda).
   S pozdravem Pavel Troller