Re: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Červen 14 14:21:50 CEST 2007


Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.U nas to bylo delane tak, ze clovek musel jit jinudy a dva voziky najednou jsem nezazil a vratny by je za 1. nepustil a ze 2. by toho druheho sejmul :-)))
Jindra Polivka

  ----- Original Message ----- 
  From: Michal HW 
  To: HW-news 
  Sent: Thursday, June 14, 2007 2:03 PM
  Subject: Re: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.


  Co kdyz pojedou branou dva voziky najednou, nebo tam soucasne pujde i clovek?
  Michal
    ----- Original Message ----- 
    From: Dipl.-Ing. Michal Kováčik 
    To: HW-news 
    Sent: Thursday, June 14, 2007 1:58 PM
    Subject: Re: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.


    A co tak riesenie pomocou svetelnych zavor? Riesenie by som videl v tom, ze na kazdy vhod by som umiestnil dve svetelne zavory. Ked vozik ide dnu, najprv prejde cez prvu, potom cez druhu, ked ide von, najprv prejde cez druhu potom cez prvu. Podla toho sa jednoznacne da urcit ci ide vozik dnu alebo von. Ostatne uz je len na komunikacii medzi zavorou a vozikom. 
      ----- Original Message ----- 
      From: Kručinský Ladislav 
      To: HW-news 
      Sent: Thursday, June 14, 2007 11:01 AM
      Subject: Zabezpečení vozíku při vjezdu do skladového areálu.


      Dobrého dne přeji. 
      Zákazník by rád aby se vysokozdvižný vozík při vjezdu do skladištní budovy sám zpomalil a začal blikat. 
      Elektrické provedení uvnitř vozíku je bez problému, zjednodušeně řečeno potřebuji něco, co mi sepne ve vozíku kontakt, když tento vjede do haly.

      Problémy jsou následující: 
      1.- Hala má několikero vrat, vozík může jedněma vjet, druhýma vyjet, rovněž může někdy dovnitř zacouvat. 
      2.- Vnitřek haly je velmi členitý - úzké uličky, potrubí, regály, kovové stěny 
      3.- Vozík jezdí i mimo halu, kde bude chtít mít rychlost bez omezení - je potřeba ostře ohraničit zónu s omezením. 
      4.- Vozíků je několik. 
      5.- Musí to být dlouhodobě spolehlivé. 

      Zatím mně napadá následující řešení: 
      a) IR přijímač na vozíku, všechny prostory potenciálního výskytu pokrýt ozařovači signálu "zpomal". Problém bude se značným množstvím stínů a tím s cenou za pokrytí. Dále bude velmi snadné na IR přijímač hodit čepku...

      b) totéž s UHF řešením (433 MHz) - Problém vidím v nemožnosti ostrého ohraničení prostoru haly 
      c) Nezávislé laserové scannery (SICK) na vozících a vykašlat se na halu - prostě ho zpomalit když uvidí překážku - problém - rychlost omezí každý sloupek ke kterému se bude přibližovat, rovněž cena není zanedbatelná (jeden SICK scanner je okolo sta tisíc).

      Nezná někdo z přítomných jiné - lepší řešení ? 
      Předem děkuji za sdílené nápady. 

      P.S. - prosím nediskutujte o filosofii zákazníka - co nejvíc odpovědnosti za bezpečnost přesunout z řidiče na systém. Nemá to smysl, když vidíte občas co za h.da jezdí s těmi vozíky.

      zdravim -  regards - tschuess 

      Ing. Ladislav Krucinsky 
      specialista servisu 
      Linde  MH - CZ 
      tel. + 420 602 213 486 
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070614/5ecc8b7d/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list