Detoxikacni pripravky Re: [OT] Relevantni studie o toxicite rtuti?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červen 14 11:28:22 CEST 2007

Ahoj Simone

1) po tom co jsem dostal amalgamove vyplne do huby u mne zacaly lehke
zdravotni problemy, ktere po nekolika letech doktori nazvali "alergie", a mne
ta spojitost s temi plombami prijde rozhodne mozna, ikdyz ruku do ohne za to
davat nebudu.
2) delam elektroniku, ktera take skyta znacne zdroje tezkych kovu, navic jsem
s tim zacinal jako male dite a vzpominam si napr. na rozprskly NiCd
knoflikovy clanek pri nevhodnem nabijeni, cucani mekceneho PVC buzirek,
kousani do SnPb pajky atd atd.

Pro to vsechno mne toto tema eminentne zajima a rekl bych ze to vlastne ani
neni OT
Chtel bych se zeptat, zda tobe to nejaky doktor opravdu predepsal a jakou
cestou jsi se k lekum dostal, kdyz zde bylo zmineno, ze na cesky trh nejsou
dodavany.
Pripadne lze je ziskat v lekarne v zahranici? Kolik to stoji?

Diky za odpoved at jiz verejne, ci soukrome.

Jakub Ladman