Mitutoyo - digimatic

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Červen 14 11:24:56 CEST 2007

RS232 je jednoduche, to mi funguje, ale vybavit kazdy pristroj
RS232 je docela nakladne.
Proto zkousime "nativni" rozhrani digimatic.
Problem je v tom, ze pristroj, ktery mame na testovani
se chova zcela jinak, nez je popsano v dokumentaci (k pristrojum Mahr).
Mel by posilat Clock a data (synhcroni ser. prenos), vystupy
s otevrenym kolektorem.
Jenze ten nas pristroj si "stahne" vstupni napeti na datovem
vystupu naprazdno na 16 V (napajeni 24V pres odpor 1K5, proudu cca 5 mA)!
A clock je uplne mrtvy.
Takze ted premyslime, zda je to vlastnost pristroje, nebo jsme
mu jiz ublizili.

Diky Slavek