Programování procesoru a EEPROM

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Červen 13 17:57:27 CEST 2007

Zdravim,

>     mám takový začátečnický dotaz: Pokud prorgamuji procesor, paměť
> programu i EEPROM ale obsah EEPROM je pořád stejný = prázdná počítá se
> to jako zápis do EEPROM nebo ne? Jde mi o to, že programátor mi na stisk
> tlačítka vypálí všechno, pouze pokud ručně se proklikám jinam, umí
> vypálit každou paměť jendnotlivě. Jde o program UP2.27 ale to asi nebude
> důležité.

mam za to, ze do zivotnosti se pocitaji mazaci cykly. Tzn. pokud tam
mam neco zapsano a potrebuju nektere bity vratit, musim to cele
vymazat = 1 cyklus. Pokud potrebuji k stavajicim bitum jen neco
pridat, nic se nemaze. Pokud nepotrebuji nic pridat do cele stranky,
taky se nemaze. (To plati tedy i pro jednotlive stranky jedne
pameti.)

Je samozrejme mozne, ze nejakej trouba to napsal spatne a maze
bezohledne vsechno, ale snad ne.

MP