OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Červen 13 09:30:10 CEST 2007

A když je tam nějaký objednávkový formulář, není možné aby to hned na internetu vystavilo fakturu s variabilním symbolem a teprve po tom co dojde platba s tímto VS provést tisk a odeslání ? Samozřejmě je tu otázka ceny. Takovou službu bych rád sem tam využil pokud by cena byla únosná. A provést převod na účet už dnes dávno není problém. Vy byste měli jistotu zaplacení a rozhodně byste si nemohli dovolit tu ostudu, že byste předem zaplacenou objednávku neprovedli. Takže se v tomto případě nebojím, že bych o peníze přišel. Pošta vlastní Poštovní Banku, takže by tam s předáváním dat o platbach neměl být problém.

Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Subject: Re: OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

To je nerealne. Malokdo je ochotny platit pres paypal (navic je to
otazka az posledniho ani ne roku) castky radove desitky korun a navic je
stale vetsina lidi co ma k temto vecem neduveru.
To same je otazka kreditu - tohle funguje pro male firmy, ktere nam
slozi dopredu nejake penize a z tech jim odecitame provedene sluzby.

Spravovat nejake smesne kredity radove 100Kc pro tisice "noname"
zakazniku nelze a kvuli takovehle castce zase nema smysl podepisovat
nejake smlouvy - uz jsme se to snazili vyresit mockrat, ale zatim je to
nepruchodne - pritom technicky s tim nemame problem.

Navic to je vymysleni reseni, ktere uz je a to jsou zminene mikroplatby
- jenze to u nasich finacnich dinosauru je nemyslitelne.

Bylo by to super kdyby se dalo k nam odeslat prave dopsany dokument,
objednat provedeni, zpusob a adresu doruceni a za dva dny zaklepe postak
a prinese vytisky. Vyuzival bych toho i sam.

Radek Vicek