OT:Hybridni posta - bylo Licence na open source ARJ

Středa Červen 13 08:12:18 CEST 2007

Hezké ránko,

    někdy mám pocit že u nás funguje jiná pošta než zde čtu, ale je to
určitě o lidech. Když něco pošlu na moravu, je to tam druhý den. Když mi
něco pošlou z moravy, je to tu někdy za týden. No to je fuk, proto to
nepíšu :-)

nepodporuji mikroplatby a zpoplatneni SMSkou je
zase omezeno maximalni cenou za SMS.

	Co zkusit PayPal? Funguje dobře a dá se jím poslat do určité částky libovolný pěníz v téměř libovolné měně. A funguje i v ČR, sama ho mám teprve krátce, ale jsem spokojená :-) Jenže po čechách se jám moc platit nedá.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186