Alternate grid v Eagle

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 12 21:37:54 CEST 2007

No tak cumim. Po "legalizacii" mi schema aj brd zo 4.11 idu aj v
4.16r2. Otvoril som ich znova v 4.11, urobil malu upravu a ulozil.
Stale sa daju otvorit aj v 4.16.
Len pre uplnost zopakujem, ze obe verzie mam "ciste". V 4.11 pred
legalizaciou otvorit sli a v 4.16 (davnejsie overene, ze od 4.12)
nie...

Nie som si vedomy, zeby som niekedy skusal cr*ck, ktory by mi tie
dizajny oznackoval...

Vdaka za radu, 4.11 mozem odinstalovat.

miro

--- Miroslav Sinko <sinkomiro@rocketmail.com> wrote:

> O Legalizeri viem, ale neskusal som, lebo som nikdy nepouzival
> cr*cknute verzie. To ze formaty do a nad 4.11 su rozne, som bral ako
> fakt. Vecer skusim.
>
> miro

Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow