Dostupnost procesoru AMD X2 Athlon se spotrebou 45W

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 12 12:47:04 CEST 2007

Nevite kdy by mohly byt v CR k mani? Psal jsem svemu prodejci, ale
netusil kdy by mohli byt skladem.

Konkretne se mi jedna o procesory s jadrem Brisbane s značením BE-2350
(2,1 GHz) a BE-2300 (1,9 GHz) s 2×512 kB L2 cache.

Budu upgradovat domaci servrik a tam by se mi "velky" vykon ve spojeni s
takovou krasnou spotrebou hodil.

Mate nekdo nejake zkusenosti jak se projevi dvoujadro na linuxu? Chci
pouzit 64-bit Ubuntu 7.04 FF - desku uz mam na krame ASUS M2A-VM tak
cekam jen na to CPU. Pokud by nebyl nejaky zasadni rozdil sel bych
klidne do jednojadroveho CPU.

--
Radek Vicek