[OT] Relevantni studie o toxicite rtuti?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Červen 11 18:06:42 CEST 2007

Z pohledu tohoto fora je to total OT, ale je zde rada odborniku na chemii a tak mi mozna poradite.

Patram po nejake studii zabivajici se toxicitou rtuti, respektive toxicitou malych, ale trvalych davek rtuti na organismus.
Dale zda jsou v CR nejake oficialni limity pro mnozstvi rtuti napriklad ve vlasech, poletavem prachu atd.
Zajimaji me take pripadne detoxikacni postupy atd.

Predem dekuji za pripadne zdroje, ja zatim vygooglil jen bezobsaznou reklamu arniky a jinych "eko nadsencu"