OT: Licence na open source ARJ

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červen 11 14:50:26 CEST 2007

To bohuzel nemohu nebot na klientsky SW navazuje serverova cast a
preferovany SW u CP je ARJ. Jak rika klasik muzeme s tim nesouhlasit,
kritizovat to, ale to je asi vsechno co se proti tomu da delat. :-)

Na druhou stranu to ARJcko je fakt bezproblemove co se tyka vytizeni
serveru zvlast kdyz se dekomprimuji hovadske soubory a zvlast kdyz jich
je vic najednou. To se rozhodne o nekterych SW rict neda a zkouseli jsem
jich tenkrat dost.

Radek Vicek