ARM GCC problem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 11 10:35:36 CEST 2007

Aha.

V povodnom prispevku dotycny pouzil klucove slovo #def, co sice
nepoznam, ale predpokladal som, ze nejde o #define ale ide o
nestandardne rozsirenie prekladaca a ma podobny vyznam ako #pragma, co
sice syntaxou vyzera ako direktiva predprocesora, ale nie je (aj ked
moze byt :-O ).

To, ze C (aj v implementaciach pokusajucich sa pridrziavat standardu/ov)
je vo vseobecnosti jeden obrovsky bordel, to prosim teraz neprejednavajme.

wek