ARM GCC problem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Červen 11 09:35:41 CEST 2007

Nerozumiem v com presne je Vas dusevny problem :-)

Ak take prave v GCC nie je (aj ked ja by som hladal #pragma), tak
nevidim problem (samozrejme ciste teoreticky) v tom to tam dopisat...

Akykolvek prekladac obvykle preklada jednotlive funkcie (takmer) uplne
izolovane jednu od druhej, a tak nie je problem menit uroven
optimalizacie per funkcia. Urcite sa daju najst aj vyrazne mensie useky
zdrojoveho textu kde je optimalizaciu mozne menit bez straty desitky.

wek