ARM GCC problem

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Červen 10 14:35:49 CEST 2007

Jsem si 100% jisty ze to bud gcc vyhodi nebo bude treba pricitat
po 10 ci po 100 a na konci priradi t na tohle je pri optimalizaci
expert ;-). Musi se na to davat bacha. Pripadne zakazat optimalizaci,
nicmene za nektere jeho optimalizacni napady by  se nemusel stydet
ani zaryty assemblerysta optimalizator ;-))) Nebo staci do smycky
pridat nop a uz si to nedovoli, ale takhle mu to prijde zbytecny kod.

Zdenek Aster
  ----- Original Message -----
  From: Stano Kozinka
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Sunday, June 10, 2007 12:33 PM
  Subject: ARM GCC problem

Zdravim,zacinam s ARM a GCC a narazil som na jeden problem. Ked som skusal debugovat, vzdy ked pridem na cyklus FOR debugger sa zasekne a pomoze az opatovne spustenie openOCD a arm-elg-gdb. Ked kod napalim gunguje ako ma aspon zda sa. Ked dam za for breakpoint, dam RUN a takto ho preskocim da sa v debugu pokracovat. Takisto mi je zahadou preco sa v primitivnej cakacej gunkcii
delay(uint_32_t t){      for(volatile uint32_t n; n < t, n++);      }musi pouzut VOLATILE, okrem main() ju nikde nepouzivam. Skusal som vlastny kod, takisto aj priklady z tutorialu "Using Open Source Tools for AT91SAM7S Cross Development revision
2.pdf" problem bol vzdy ten isty. JTAG pouzivem FT2232, GCC a utility z balika WinARM 20070505, procesor AT91SAM7S... Prosim podarte aspon kde hladat problem, ja uz vazne netusim.Stano