Re: OT: Casopis Bajt

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pátek Červen 8 16:31:08 CEST 2007

Ja mam, paklize si dobre pamatuju, vsechna cisla Bajtu. Az se trochu usidlim v novem byte, tak mam v planu je naskenovat (a taky stare Elektroniky a, pokud nekdo ma, Mikrobaze).

Kdyz uz jsme u toho, nevali se nekomu doma nejaky stary 8-bit a chce se ho zbavit ? Emaily prosim radeji soukrome.

Diky,
VP