Re: OT: Je�tě jednou porty, snad naposledy

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červen 8 13:59:04 CEST 2007

Já to sleduju jenom "zpovzdálí" a Sašin problém je IMHO v tom, že má
novej počítač a starej skener na LPT, starou ZIPku na LPT a teď ještě
programátor na LPT. Podle mě je kloudný řešení dataswitch a přepínání
režimu portu v BIOSu, přecejenom skener se nepoužívá každej den,
stejně tak programátor.

Nebo strčit ZIPku a skener do sklepa, případně vystavit na Aukru. Pak
už zbyde jen programátor a ten se bodne na LPT na mainboardu, s tím
snad problémy nejsou. Nebo na něm LPT port není?

Na zálohování se dneska používá CD/DVD mechanika, DVD-RAM média
(nejlíp od Panasonicu) se považujou za poměrně spolehlivý, skener se
dá nahradit modelem na USB, tím by získala mj. i vyšší přenosovou
rychlost než má LPT port.

Druhá možnost je "downgrade" na počítač s ISA portem, kam bych dal
starej řadič s LPT, pak budou v kompu dva plnohodnotný LPT porty, když
počítám i ten na mainboardu. Úplná šunka by to taky nebyla, nějakej
Pentium III/Celeron cca 1,3GHz nebo Athlon XP 1,8GHz zas neni tak líný
počítadlo.

P.K.