RE: OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Pátek Červen 8 02:09:35 CEST 2007

Saso, hledej v Pascal diskuzich, existujou drivery pro Win2k a WinXP pro
premapovani, resp. povoleni specifickych portu. Protoze je to NT jadro,
hlida si pristup na porty na urovni procesoru - kazda instrukce "out dx, al"
apod. vyvola systemove preruseni na urovni procesoru a OS si zkontroluje,
zda je na seznamu verejnych portu nebo ne... Proto potrebujes driver, ktery
vyjme z teto kontroly patricne porty.

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Friday, June 08, 2007 12:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Ještě jednou porty, snad naposledy

Hezké ránko,

    ono to tak nakonec asi dopadne, jenže to bude znamenat asi novou
instalaci Windows i s tou protivnou aktivací po telefonu (ježiš jak já
to nenávidím). Zrovna jsem to totiž zkusila. Jenže Windows pak ani
nenajedou. Je těch změna na ně asi moc. Tak jsem to vrátila zpět a už
zase fungují.

    Podle všeho se režimy měnit dají. Ovladač pro DOS to umí, ale jen
pro ten DOS. Karta si to nepamatuju. A v jednom z tajných návodů se
píše, že Windows XP a 2000 nedovolí změnu režimu či přemapování portů.
DOS a všechny starší verze Windows to dovedou :-((((((

    Jednou se z toho asi picnu :-((((((((((((((((((((((((((((((((((((

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186