Re: Přímý přístup na COM z Windows

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červen 7 16:19:12 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 7.6.2007 od Tomáš Koželuh:

> Ahoj, potřeboval bych poradit, jestli jde tohle vůbec nějak rozumně
> vyřešit. Trošku přiblížím situaci, mám USB kabel s FTDI na
> diagnostiku auta (v podstatě kabel je COM, ale uvnitř je redukce na
> USB), v notebooku pouze USB a Windows XP. K tomu speciální dosový
> program, který s tím kabelem samozřejmě nefunguje a ani za prase se
> mně to nedaří rozjet.

Ja dodavam ucetni programy pro DOS a take pokladni systemy. Odzkousel
jsem ruzne kabely (prevodniky RS232 na USB) pro komunikaci se cteckami
carovych kodu, s pokladnami apod. Ty uplne nejlevnejsi nejely, ty
drazsi jely. Uplne v pohode to pracuje s prevodniky od FTDI, ten s
sebou take vozim na demonstracky, i ja mam notebook bez COM portu.

Takze se obavam, ze jestli ti nejede ten DOSovy program s prevodnikem
od FTDI, zrejme nepojede s zadnym jinym. Zkus jeste polaborovat s
nastavenim toho portu, ktery se prida po instalaci driver FTDI.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz