RE: Nepájiva pole

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Červen 7 16:16:02 CEST 2007

Ja myslim zrovna tohle pouzivam, i kdyz jsem ho rozbagroval na dve mensi,
protoze malokdy delam neco vetsiho a naopak docela casto mam rozvrtano vic
veci na nekolika polich. A funguje to prozatim spolehlive, kdyz jsem kdysi
plodil osciloskop (http://www.volny.cz/pcscope/schema.gif) tak jsem ho mel
cely na tomhle velkem poli (a jeste na dalsim poli byl zdroj), a chodilo to,
coz je myslim celkem dobra reference, skoro mne mrzi ze jsem ten neskutecny
spletenec nevyfotil... :-))

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Thursday, June 07, 2007 8:27 AM
To: HW-news
Subject: Nepájiva pole

Hezký den přeji,

    chci se zeptat jestli má někdo zkušenost s tímto políčkem a případně
jakou. Nerada bych koupila něco co je na draka. Povedlo se mi totiž jednou
kopit v GMku krásné a veliké pole za velice rozumnou cenu. Jenže pak se
ukázalo že poje je generátor poruch a náhody takových rozměrů, že by se za
to nemusel stydět ani generátor Sazky. Od té doby leží v šuplíku a asi tam
zůstane ještě dlouho. Případně co si myslíte o polích z GMka co mají značku
"Pro´s Kit" ? Vypadá velice hezky a má i mechaniku na přidělání ovládacích
prvků.

    Zatím mám a používám stařičká pole co jsem podědila po šéfovi, jsou
vyrobená někdy před rokem 1989, taková ta žlutá. Jsou super, ale malá.

    A ještě tu adresu:
http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5201-147  :-)

    Předem moc děkuji za názory.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  mobilni mail:
svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186