Re: Nepájiva pole

Dee Jay deejay@email.cz
Čtvrtek Červen 7 15:48:23 CEST 2007

No vzala jste mi pro primo pod rukama :-)

zrovna si hraju s tímto
http://sweb.cz/mrdeejay/modulator/audioswitch%28alpha%29.jpg
je to ten nejvetsi Proskit z GMka a oproti malým bílým nebo žlutým polím CS
výroby
bych ho označil za spolehlivé - tedy je skoro nové takže je to možná tím.
Co mi trošku vadí je ,že součástky co mají  vetsi nožicky do toho jdou blbě
strkat
u tech diod na obrázku sem se vyzuřil ;-) jinak je to moc fajn bastl deska
bez smradu z pájení
co se me týce mohu doporucit

DJ

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 07, 2007 8:26 AM
Subject: Nepájiva pole

Hezký den přeji,

    chci se zeptat jestli má někdo zkušenost s tímto políčkem a případně
jakou. Nerada bych koupila něco co je na draka. Povedlo se mi totiž
jednou kopit v GMku krásné a veliké pole za velice rozumnou cenu. Jenže
pak se ukázalo že poje je generátor poruch a náhody takových rozměrů, že
by se za to nemusel stydět ani generátor Sazky. Od té doby leží v
šuplíku a asi tam zůstane ještě dlouho. Případně co si myslíte o polích
z GMka co mají značku "Pro´s Kit" ? Vypadá velice hezky a má i mechaniku
na přidělání ovládacích prvků.

    Zatím mám a používám stařičká pole co jsem podědila po šéfovi, jsou
vyrobená někdy před rokem 1989, taková ta žlutá. Jsou super, ale malá.

    A ještě tu adresu:
http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5201-147  :-)

    Předem moc děkuji za názory.

Saša K. Svobodová