[OT] supervyhodna nabidka O2 ADSL Start

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 7 13:05:58 CEST 2007

7.6.07, Zdenek Aster <zdenek.aster@seznam.cz>:
> Se tady zase hadate jak mali kluci. Myslim, ze muzeme byt
> radi, ze nam taky nekdo ze spravneho mista sdeli co nabidka
> obsahuje at jiz skryte nevyhody nebo vyhody. Vzdy je lepsi
> to vedet od nekoho zevnitr aby clovek nenaletel.

Tím myslíte mě nebo pana Kubu? ;-)

> A proto myslim, ze neni namiste se uplne do toho navazet.
> Ac kyslik, nemam rad, vetsina mych znamych co potrebuji internet
> do firmy ma adsl od nej.Neb ty vymluvi jinych firem proc Vam nejde
> inet, ze to je v okruhu o2, o2 tvrdi ze jim nejedou servery atd.

Mám ADSL od Tiscali (resp. od firmy "2enet", která je s Tiscali nějak
spřízněná) už přes rok a jedinej problém byl, že jsem na první fakturu
čekal asi tři měsíce a musel jsem se připomínat aby mi ji vůbec
poslali ;)

A jestli byl nějakej výpadek, tak maximálně na jeden den.

P.K.