OT - Poradte jake PC - deska procesor... (DVD vypalovacka)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Červen 7 09:34:15 CEST 2007

>         Moje uvahy se ubiraji timto smerem - dnesni desky mivaji minimalne 4x SATA ale jen jeden IDE kanal, pritom ruznych starsich IDE disku a CD mam doma celkm  dost, takze by bylo lepsi si IDE posetrit (treba pro event. pridani druheho disku "ze zasob") a DVD koupit v SATA verzi. Nejsou s  tim ale nejake problemy? Třeba kdybych chtel SATA radic prepnout do RAID modu, bude na nem DVD vůbec fungovat?

Když poběží řadič v RAIDu, tak tam CD/DVD mechanika nemá co dělat. Na
mym starym boardu jsou jenom IDE konektory, ale nějakej RAID je tam
taky (ale nepoužívám ho), je na to extra šváb - u boardů se SATA by to
mohlo bejt stejně. Zkuste si stáhnout nějaký manuál od mainboardu, tam
by o tom něco mohli psát.

P.K.