DTMF

Jan Novak temptm@email.cz
Čtvrtek Červen 7 08:31:30 CEST 2007

Tohle mne taky napadlo, ale budu potrebovat vice kousku cca 10, mozna vic, a
pokud možno stejne. Navíc to co budu potrebovat vyslat se bude menit....

Honza N.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jakub Ladman
Sent: Wednesday, June 06, 2007 11:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: DTMF

Potřeboval jsem jeden kus něčeho podobného na automatické přepínání
obstarožní
pobočkové ústředny do a z nočního režimu.
Vymejšlel jsem taky ptákoviny s jednočipem a MT8880, ale naštěstí mě napadlo

mnohem jednodušší řešení a navíc hotové - starý modem.
Takže jsem ho připojil na jednu analogovou linku a bashovým skriptem na něj
posílám at příkazy.
Hotovo za půl hodiny včetně ladění skriptů a jejich zapsání do cronu.

Jakub Ladman