Nepájiva pole

Čtvrtek Červen 7 08:26:56 CEST 2007

Hezký den přeji,

    chci se zeptat jestli má někdo zkušenost s tímto políčkem a případně
jakou. Nerada bych koupila něco co je na draka. Povedlo se mi totiž
jednou kopit v GMku krásné a veliké pole za velice rozumnou cenu. Jenže
pak se ukázalo že poje je generátor poruch a náhody takových rozměrů, že
by se za to nemusel stydět ani generátor Sazky. Od té doby leží v
šuplíku a asi tam zůstane ještě dlouho. Případně co si myslíte o polích
z GMka co mají značku "Pro´s Kit" ? Vypadá velice hezky a má i mechaniku
na přidělání ovládacích prvků.

    Zatím mám a používám stařičká pole co jsem podědila po šéfovi, jsou
vyrobená někdy před rokem 1989, taková ta žlutá. Jsou super, ale malá.

    A ještě tu adresu:
http://www.pselectronic.cz/ishop/detail.php?kat=5201-147  :-)

    Předem moc děkuji za názory.

					Saša K. Svobodová